Wifi

Hey guys,
Hebben jullie s’ochtends als je wakker bent ook soms dat je je mobiel pakt en een app opstart die het bij wifi pas doet het niet doet??
Nou ik heb vandaag zo iets mijn internet verbinding doet raar terwel ik internet wel heb.
Hebben jullie dit meegemaakt.

-xxx-
Eva

Een gedachte over “Wifi

  1. Deze blogpost wou ik ’s ochtens uploaden maar ik had geen wifi.
    En later op de dag was ik heb vergeten.
    Maar goed het was dus iets met upc verbinding waar iedereen last van had die upc gebruikt.
    Bij was dat geval dus ook zo

Geef een reactie

