verkeersexamen

Hey guys,

als je me blog al langer volgt weet je dat ik in groep 8 zit. ik heb daarom een examen gedaan,wil je weten wat kijk dan snel mee.

vandaag heb ik me verkeersexamen gereden het ging redelijk. ik ben benieuwd of ik geslaagt ben dat krijg ik misschien hopelijk morgen te horen.

verder heb ik bij waar ik vlak bij woon daar in die winkelcentrum bij de DA een Essie nagelak gekocht.Het stond bij de limited idition dus het zal wel zo zijn. het is nagellak  862 fashion playground.

hieronder zie je de limited idition  collectie spring 2014 (waar mijn nagellak dus bij hoort):

zo. nu kunnen jullie de collectie zien , maar ik zou graag romper room ook nog willen,of nog beter muchi muchi.misschien komt dat ook omdat ik een roze nagelak wil maar muchi muchi is bij mij in de DA ook 50% dus ja. =)
hebben jullie ook nagellak gezien met de kleur die jij wil in korting?zet in de comments below een reactie.
trouwens jullie krijgens nog reviews dus don’t worry.
-xxx-
Eva
Geef een reactie

