Walpaper’s # 1

Hey guys,

We kennen het wel,leuke walpaper’s voor je telefoon.
Vandaag laat ik jullie me favorite walpapers zien(en als je een leuke tegen kom mag je gewoon het downloaden.).
Maar als eerst ik heb deze walpaper allemaal van CocopPa app.

Mijn 5 walpaper favorite van nu:
1.
image

2.

3.

4.
image

5.
image

Ik hoop dat jullie deze net als ik het mooi vind.
Wil je meer van dit soort walpaper’s dan kun je bij de play store en als het goed is ook bij de app store de CocoPPa app downloaden. šŸ˜‰

-xxx-
Eva

Geef een reactie

